Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Selftest pro automatický průmyslový tester
Kyselý, Tomáš ; Dušek, Martin (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o testovací stanici ve společnosti NXP Semiconductors, pobočkou v Rožnově pod Radhoštěm. Popisuje nejprve samotnou testovací stanici a její možnosti při testování softwarových knihoven. Poté popisuje automatický selftest této stanice a jeho dílčí kroky. Práce má sloužit také jako dokumentace k selftestu pro vnitřní účely firmy.
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.
Senzory plynů, jejich konstrukce a testování
Pytlíček, Zdeněk ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Prášek, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problematikou senzorů plynů, jejich konstrukcí a metodikou testování. Základním zaměřením práce je návrh a realizace stanice pro jednoduché testování vodivostních senzorů plynů. Celá stanice je koncipována jako virtuální měřicí přístroj ovládaný prostřednictvím PC v prostředí LabView. Stanice umožňuje míchání libovolných dvou plynů na požadovanou koncentraci a měření základních vodivostních charakteristik tlustovrstvých a tenkovrstvých senzorů plynů. Centrální komunikační rozhraní a modulární koncepce umožňují do budoucna snadné rozšiřování možností celého zařízení. Najednou je možné testovat až 8 senzorů umístěných ve dvou pouzdrech typu TO-12.
Návrh testovací stanice pro VGT ventil
Kozelský, Aleš ; Štohl, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem práce při navrhování testovací stanice proporcionálního šoupátkového ventilu VGT pro firmu Norgren. Popisuje princip fungování ventilu, jeho řízení a testování. Hlavní část je věnována testovací stanici.V příloze je její 3D model, včetně modelu ventilu.
Detekce kyslíku pomocí senzoru plynů
Jelínek, Tomáš ; Pytlíček, Zdeněk (oponent) ; Prášek, Jan (vedoucí práce)
V této diplomové práci jsou stručně popsány různé typy senzorů plynů, jejich charakteristiky, principy funkce, aktivní vrstvy a konstrukce. Práce je zaměřena především na polovodičové senzory plynů. V experimentální časti je pak použita testovací stanice k měření základních charakteristik komerčního senzoru Figaro TGS 822 a vlastního SnO2 senzoru a jejich reakcí na přítomnost kyslíku. Oba senzory a výsledky měření jsou následně vzájemně porovnány.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Simulovaná rozhraní testovací stanice avioniky
Gabriel, Petr ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Ing. Michal Závišek. Honeywell,spol. s r.o. (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem řešení pro vzdálenou správu a řízení testovací stanice avioniky Honeywell Primus EPIC. Kromě návrhu je v práci popsána avionika, testovací stanice i specifikace pro přenos dat pomocí sběrnic RS-422 a ARINC 429.
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.
Fyzický model nápravy pro testy odpružení
Bělunek, Matěj ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh fyzické celonápravové testovací stanice, společně s virtuálním dynamickým modelem, sloužící pro testy odpružení automobilů. Celonápravový neboli poloviční model vozidla je odpovědí na problémy systémových nepřesností nejčastěji používaného modelu závěsu kola, a vysoké náklady zkoušek reálných vozidel. Motivací návrhu nové testovací stanice a jejího virtuálního dynamického modelu je možnost testovat a optimalizovat vlastnosti odpružení vozidla snadno, rychle a dostatečně přesně za nízké náklady. Existující řešení ve většině případů substituuje reálné prvky zavěšení (náprava) a kola vozidla náhradními tělesy, což vede k odklonu od reality. Nová testovací stanice je navržena na základě rozboru současných řešení fyzických modelů a vůči splnění vytyčených požadavků. Tester nahrazuje vozidlo Škoda Fabia I Hatchback a využívá jeho skutečné zadní nápravy a prvků odpružení. Sestavená stanice, resp. její funkčnost, je úspěšně experimentálně ověřena. Vytvořený virtuální dynamický model v programu ADAMS je identifikován vůči navrženému testeru, přičemž získané výsledky simulací jsou porovnány s daty z proběhlého experimentu. Na základě splnění predikcí ověřovacího experimentu a výsledků virtuálního modelu, je možné konstatovat, že navržená stanice dostatečně reflektuje reálné chování odpružení nahrazovaného automobilu a je připravena na další testování pružících a tlumících vlastností zavěšení kol vozidel.
Selftest pro automatický průmyslový tester
Kyselý, Tomáš ; Dušek, Martin (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o testovací stanici ve společnosti NXP Semiconductors, pobočkou v Rožnově pod Radhoštěm. Popisuje nejprve samotnou testovací stanici a její možnosti při testování softwarových knihoven. Poté popisuje automatický selftest této stanice a jeho dílčí kroky. Práce má sloužit také jako dokumentace k selftestu pro vnitřní účely firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.